عمومی
کلیه قوانین ارائه شده در جهت حفظ حقوق ، اطمینان و آرامش خاطر کاربر می باشد ، ما خود را مکلف به رعایت قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می دانیم و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت بخش مرتبط با کاربر می باشد . اگر در قوانین اعلام شده تغییراتی رخ دهد قاعدتا این صفحه به روز خواهد شد.
در این مسیر پخش سیما خود را موظف می داند که در حد توان خود برای کاربران شرایطی مطلوب ، جهت خریدی مطمئن با خاطری آسوده را فراهم نماید.
در صورتی که موردی مبهم برای مشتریان عزیز وجود دارد ، می توانید از طریق راههای ارتباطی اعلام شده در لینک تماس با ما پیگیر خواسته های خود باشید.
ثبت سفارش
پس از ثبت سفارش ، وضعیت فاکتور شما به حالت معلق تغییر می کند ، پیگیری فاکتورها به ترتیب زمان ثبت انجام خواهد شد در این حالت فاکتور شما به درحال انجام تغییر خواهد کرد ، که در صورت نیاز به رویت فاکتور با شما تماس خواهیم گرفت ، پس ار تایید فاکتور توسط کاربر و نهایی شدن آن جهت جمع آوری برای انبار فرستاده خواهد شد .
پس از جمع آوری سفارش و انجام امور مالی ، فاکتور شما به حالت آماده ارسال تغییر خواهد کرد و در نهایت با هماهنگی کاربر طبق روش انتخابی ارسال خواهد شد .
با توجه به هماهنگی 95 درصدی موجودی سایت و انبار گاها امکان دارد کالای فاکتور شده به علل مختلفی در انبار موجود نباشد ، همکاران این موارد را ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به مشتری اطلاع خواهند داد و در صورتی که کاربر کالای دیگری را جایگزین نکند ، مبلغ واریز شده را در حساب خود نزد SIMAPC خواهد داشت یا در صورت درخواست کاربر مبلغ عودت داده خواهد شد.
کاربر گرامی در صورت بروز موارد زیر سفارش خود به خود انصرافی تلقی خواهد شد:
متعهد نبودن در زمان پرداخت اعلام شده
عدم پاسخگویی تا 1 روز پس از ثبت فاکتور
ثبت اطلاعات تماس اشتباه
شرایط گارانتی و بازگشت 7 روزه کالا
طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک سایت simapc نیز 7 روز کاری وقت برای انصراف از خرید یا بازگشت کالا توسط کاربر طبق شرایط زیر در نظر گرفته است .
کاربر گرامی لطفا پس از دریافت کالا در صورت وجود موارد زیر حداکثر طی 72 ساعت با بخشهای مربوطه در میان بگذارید :
در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای فاکتور شده یا ایراد فیزیکی یا فنی ، از طریق تماس تلفنی به بخش گارانتی اطلاع داده شود .
در صورتیکه که بسته دریافت شده دارای ایراد فیزیکی باشد و از حالت معمول خارج و دارای پارگی بود ، با بخش فروش ( سایت ) در میان بگذارید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید در صورت عدم اطلاع رسانی موارد فوق طی 72 ساعت پس از دریافت بسته به منزله تایید سلامت بسته و کالاهای دریافتی می باشد .
کالایی که با ایراد فیزیکی یا فنی به دست کاربر برسد و مشکل از سمت مجموعه simapc باشد هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده simapc می باشد .
در صورت درخواست تعویض یا برگشت کالا در صورتی که کالا مشکلی نداشته باشد هزینه بازگشت و ارسال مجدد برعهده کاربر خواهد بود.
ایرادهای اعلام شده را بخش گارانتی کنترل و بررسی می نماید و در صورت تایید وجود نقص فنی یا فیزیکی ، کالا مشمول شرایط مذکور می شود. توجه فرمایید ایرادهایی که در اثر استفاده
نادرست کاربر از کالا ایجاد شده شامل گارانتی نمی شود.
کالایی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی میباشد شامل ضمانت بازگشت کالا نمی شود.
توجه نمایید کلیه اجناس ارسالی باید به صورت کاملا سالم بدون هرگونه شکستگی ، پارگی جعبه (پاکت) و یا مشکل ظاهری در کالا و هلوگرام باشد .
کلیه سفارشات زیر دوربین جمع آوری می شود و زمان نگهداری ویدئوی ضبط شده 10 روز می باشد ، از این جهت زمان پیگیری ایراد در بسته بندی یا کسری کالا را در اسرع وقت پیگیری نمایید.
جهت استفاده از شرایط گارانتی حتما جعبه کالا را تا پایان زمان درج شده روی کالا جهت گارانتی حفظ نمایید و از دور ریختن آن جدا خودداری شود .
توجه از چسباندن لیبل یا نوشتن توضیح ، آدرس یا هر مورد دیگری به صورت مستقیم روی جعبه کالا اکیدا خودداری کنید ، در غیر اینصورت کالا اعتبار گارانتی خود را از دست خواده داد ،
لطفا توضیحات خود را بصورت جداگانه نوشته و همراه کالا ارسال کنید.
هزینه ارسال کالاهای برگشتی یا کالاهایی که جهت گارانتی فرستاده می شود به عهده کاربر می باشد.
انصراف از خرید کاربر:
کاربر می تواند در صورتی که سفارش مورد نظرش هنوز ارسال نشده ، باید انصراف خود از خرید را سریعا به اطلاع همکاران بخش سایت برساند.
اگر پس از ارسال کالا نیز از خرید خود منصرف شوید حداکثر تا 2 روز کاری ، باید انصراف خود را به اطلاع همکاران بخش سایت برسانید .
دقت فرمایید تنها در صورتی بازگشت سفارش انجام پذیر است که کالا ، کاملا در شرایط اولیه بوده و از آن استفاده نشده باشد و هیچ گونه تغییری در شریط اولیه کالا بوجود نیامده باشد .
هزینه رفت و برگشت کالا و کلیه هزینه های مربوطه به عهده مشتری خواهد بود.
گارانتی انواع محصولات :
نرم افزار – بازی :
مدت زمان گارانتی این دسته از محصولات 2 ماه می باشد و جهت استفاده از شرایط گارانتی ، توجه داشته باشید لوح محصول مورد بدون خط و خش و آسیب فیزیکی باشد ، همچنین کالای بدون پک شامل گارانتی نمی باشد.
فلش – مموری – هارد :
تمامی کالاهای این حوزه دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند ، از این رو توجه فرمایید جهت تحویل این دسته از کالا برای امور گارانتی لازم است به همراه کالا جعبه و هولوگرام گارانتی مربوطه یا محصولات دارای کارت گارانتی ارائه شود در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج و مجموعه simapc مسئولیتی در قبال دریافت کالا ندارد .
همچنین وجود درب (فلش های دارای درب) و خشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ، در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج و مجموعه simapc مسئولیتی در قبال دریافت کالا ندارد .
لوازم جانبی :
محصولاتی دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصول فاقد گارانتی :
محصولی که در توضیحات آن ذکر شده باشد "فاقد گارانتی"
موارد دیگر :
جهت ارتباط با ما در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل با شماره تلفنهای 32326724 - 32361585 - 32361386 پیش شماره 071 با داخلی مورد نظر خود تماس بگیرید.
گارانتی شرکتها بر اساس سیاست کاری خودشان ممکن است تعمیر یا تعویض یا موارد دیگر باشد ، از همین رو پاسخگویی SIMAPC به کاربران گرامی بر اساس سیاست شرکتها خواهد بود.