حساب کاربری
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و پسورد من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید سپس با کلیک روی گزینه "اطلاعات کاربری" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
آیا برای خرید از پخش سیما، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
می خواهم از فروشگاه پخش سیما خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت پخش سیما، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت پخش سیما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد پخش سیما استفاده کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پخش سیما با ارسال پیامک و یا ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
بله, امکان دارد که کالاهایی که دارای قیمت در سایت با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری نباشند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودیست.
پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهایی که بخش حسابداری و بخش سایت به اطلاع کاربران میرسانند, پرداخت صورت می گیرد.
آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
با هماهنگی بخش های حسابداری و سایت, بله امکان پذیر است.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
ارسال سفارشات
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
در شهر شیراز با پیک و در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میشوند.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به پخش سیما حضوری تحویل بگیرم؟
در صورت هماهنگی بله امکان پذیر است.
خدمات پس از فروش
آیا همه کالاها، شامل گارانتی یا تعویض، میشوند؟
خیر - برخی از اجناس شامل گارانتی بازگشت نمی باشند و حتما قبل از خرید با بخش گارانتی هماهنگی های لازم انجام شود.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد گارانتی، در صورتی که کالا در انبار موجود باشد تعویض و دوباره ارسال میشود و در صورت موجود نبودن کالا هماهنگی لازم برای مبلغ سفارش مجددا با واحد گارانتی انجام می شود.