جستجوی نام کالا، برند یا دسته


افزایش سرعت نمایش فایل‌ها و فولدرها در ویندوز 11 با این ترفند عجیب

جمعه 17 شهریور 1402 449 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

چه فکر می‌کنید اگر بدانید یک باگ موجود در برنامه Windows File Explorer باعث افزایش چشمگیر کارایی و سرعت پاسخ‌دهی این برنامه مهم ویندور 11 می‌شود؟ 

Windows File Explorer یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ویندوز است که همه ما از آن برای دسترسی به فایل‌ها استفاده می‌کنیم. متأسفانه این برنامه ویندوز چندان روان نیست و گاهی یک تغییر ساده مثل حالت نمایش، موجب هنگ کردن یا فریز شدن آن می‌شود. جالب اینکه یک باگ وجود دارد که می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ترفند افزایش سرعت File Explorer ویندوز 11

یک کاربر در توییتر متوجه یک باگ عجیب در File Explorer ویندوز 11 شده است که می‌تواند باعث افزایش چشمگیر سرعت آن شود. کافی است دو بار دکمه F11 کیبورد را در برنامه File Explorer فشار دهید تا برنامه به حالت تمام صفحه برود و از آن خارج شود.

2022-06-10-image-21-j_1100.jpg

فعال کردن دستی این باگ باعث می‌شود سرعت نمایش محتوای پوشه‌ها و پیش نمایش thumbnail در File Explorer به شدت بالا برود. این ترفند عجیب باعث افزایش سرعت در تمامی درایوها و پوشه‌ها می‌شود. البته پس از هر بار راه اندازی دوباره سیستم، باید این باگ را مجدد فعال کنید.

این باگ بدون هزینه هم نیست و فعال کردن آن موجب از کار افتادن navbar می‌شود، هرچند که مسئله مهمی به نظر می‌رسد و افزایش کارایی ناشی از آن می‌ارزد.

برای درک بهتر اثر عجیب این باگ بد نیست اشاره کنیم یک کاربر می‌گوید پوشه موسیقی با بیش از 1800 ساب فولدر و 25000 فایل بدون تأخیر باز می‌شود که در ویندوز 11 می‌توان آن را بی سابقه دانست.


افزایش سرعت نمایش فایل‌ها و فولدرها در ویندوز 11 با این ترفند عجیبپخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل | فروشگاه پخش سیما شیراز9/8/2023چه فکر می‌کنید اگر بدانید یک باگ موجود در برنامه Windows File Explorer باعث افزایش چشمگیر کارای... چه فکر می‌کنید اگر بدانید یک باگ موجود در برنامه Windows File Explorer باعث افزایش چشمگیر کارایی و سرعت پاسخ‌دهی این برنامه مهم ویندور 11 می‌شود؟ Windows File Explorer یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ویندوز است که همه ما از آن برای دسترسی به فایل‌ها استفاده می‌کنیم. متأسفانه این برنامه ویندوز چندان روان نیست و گاهی یک تغییر ساده مثل حالت نمایش، موجب هنگ کردن یا فریز شدن آن می‌شود. جالب اینکه یک باگ وجود دارد که می‌تواند بسیار مفید واقع شود.ترفند افزایش سرعت File Explorer ویندوز 11یک کاربر در توییتر متوجه یک باگ عجیب در File Explorer ویندوز 11 شده است که می‌تواند باعث افزایش چشمگیر سرعت آن شود. کافی است دو بار دکمه F11 کیبورد را در برنامه File Explorer فشار دهید تا برنامه به حالت تمام صفحه برود و از آن خارج شود.فعال کردن دستی این باگ باعث می‌شود سرعت نمایش محتوای پوشه‌ها و پیش نمایش thumbnail در File Explorer به شدت بالا برود. این ترفند عجیب باعث افزایش سرعت در تمامی درایوها و پوشه‌ها می‌شود. البته پس از هر بار راه اندازی دوباره سیستم، باید این باگ را مجدد فعال کنید.این باگ بدون هزینه هم نیست و فعال کردن آن موجب از کار افتادن navbar می‌شود، هرچند که مسئله مهمی به نظر می‌رسد و افزایش کارایی ناشی از آن می‌ارزد.برای درک بهتر اثر عجیب این باگ بد نیست اشاره کنیم یک کاربر می‌گوید پوشه موسیقی با بیش از 1800 ساب فولدر و 25000 فایل بدون تأخیر باز می‌شود که در ویندوز 11 می‌توان آن را بی سابقه دانست.5.0

ارتباط با ما

خرید حضوری : شیراز چهارراه خیرات پاساژ توحید طبقه فوقانی فروشگاه پخش سیما 32326724 071

امور مربوط به خرید آنلاین : 32361585 - 32361386 - 071

راهنمایی جهت خرید عمده : 09036831615

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

فروشگاه پخش سیما

پخش سیما فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ به صورت عمده و خرد آغاز نموده است . مجموعه پخش سیما با اخذ نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی سعی در کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتریان خود دارد . پخش سیما فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1396 راه اندازی کرده که سهولت در امر خرید و کم شدن هزینه آمد و شد را برای خریداران فراهم کرده است.

logo-samandehi

تمام حقوق برای فروشگاه سیماپیسی محفوظ می باشد   فروشگاه لوازی دیجیتالی  و کامپیوتری سیما پی سی |