جستجوی نام کالا، برند یا دسته


اپل ( APPLE ) روزانه میلیون‌ها دلار صرف آموزش هوش مصنوعی خود می‌کند

جمعه 17 شهریور 1402 332 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

گرچه اپل APPLE به صورت رسمی به دنیای مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی وارد نشده، اما به نظر می‌رسد که از مدت‌ها قبل توسعه AI خود را آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط افراد نزدیک به این غول فناوری، اپل روزانه میلیون‌ها دلار صرف آموزش هوش مصنوعی خود می‌کند، مدلی که حتی از GPT 3.5 شرکت OpenAI هم قدرتمندتر خواهد بود.

در حالی که شرکت‌هایی شناخته شده‌ای همچون OpenAI، گوگل و مایکروسافت مدل‌های هوش مصنوعی خود را معرفی کرده و در دسترس عموم قرار داده‌اند، اپل مانند بسیاری از زمینه‌ها دیگر در این موضوع نیز بی‌سروصدا عمل کرده و برنامه‌های خود برای توسعه یک مدل زبانی بزرگ (LLM) و چت‌بات هوش مصنوعی را فاش نکرده است.
البته به نظر می‌رسد که این مسئله به زودی دستخوش تغییرات چشمگیری خواهد شد، چرا که طبق گزارش‌ها جدید این غول فناوری روزانه میلیون‌ها دلار سرمایه صرف آموزش و توسعه هوش مصنوعی اختصاصی خود می‌کند.


اپل ( APPLE ) روزانه میلیون‌ها دلار صرف آموزش هوش مصنوعی خود می‌کندپخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل | فروشگاه پخش سیما شیراز9/8/2023گرچه اپل APPLE به صورت رسمی به دنیای مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی وا... گرچه اپل APPLE به صورت رسمی به دنیای مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی وارد نشده، اما به نظر می‌رسد که از مدت‌ها قبل توسعه AI خود را آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط افراد نزدیک به این غول فناوری، اپل روزانه میلیون‌ها دلار صرف آموزش هوش مصنوعی خود می‌کند، مدلی که حتی از GPT 3.5 شرکت OpenAI هم قدرتمندتر خواهد بود.در حالی که شرکت‌هایی شناخته شده‌ای همچون OpenAI، گوگل و مایکروسافت مدل‌های هوش مصنوعی خود را معرفی کرده و در دسترس عموم قرار داده‌اند، اپل مانند بسیاری از زمینه‌ها دیگر در این موضوع نیز بی‌سروصدا عمل کرده و برنامه‌های خود برای توسعه یک مدل زبانی بزرگ (LLM) و چت‌بات هوش مصنوعی را فاش نکرده است.البته به نظر می‌رسد که این مسئله به زودی دستخوش تغییرات چشمگیری خواهد شد، چرا که طبق گزارش‌ها جدید این غول فناوری روزانه میلیون‌ها دلار سرمایه صرف آموزش و توسعه هوش مصنوعی اختصاصی خود می‌کند.5.0

ارتباط با ما

خرید حضوری : شیراز چهارراه خیرات پاساژ توحید طبقه فوقانی فروشگاه پخش سیما 32326724 071

امور مربوط به خرید آنلاین : 32361585 - 32361386 - 071

راهنمایی جهت خرید عمده : 09036831615

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

فروشگاه پخش سیما

پخش سیما فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ به صورت عمده و خرد آغاز نموده است . مجموعه پخش سیما با اخذ نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی سعی در کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتریان خود دارد . پخش سیما فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1396 راه اندازی کرده که سهولت در امر خرید و کم شدن هزینه آمد و شد را برای خریداران فراهم کرده است.

logo-samandehi

تمام حقوق برای فروشگاه سیماپیسی محفوظ می باشد   فروشگاه لوازی دیجیتالی  و کامپیوتری سیما پی سی |