جستجوی نام کالا، برند یا دسته


لاجیتک از جدیدترین کیبورد گیمینگ بی‌سیم خود با نرخ نمونه برداری 1000 هرتز رونمایی کرد

پنج شنبه 16 شهریور 1402 362 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

برند Logitech که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعال است به تازگی از کیبورد جدید گیمینگ خود با نام G Pro X TKL Lightspeed رونمایی کرده است. این کیبورد قرار است با سه رنگ سوییچ مکانیکی به‌همراه ماوس جدید G Pro X Superlight 2 عرضه شده و با قیمت 199 دلار به‌ فروش برسد.
smile

مشخص است که Logitech G Pro X Superlight 2 جانشین مستقیم Pro X Superlight شده و از نظر به‌ روزرسانی‌های ویژگی‌های فیزیکی، ماوس جدید اکنون می‌تواند با یک پورت USB-C بهتر و راحتتر شارژ شود و از پورت شارژ microUSB و طراحی کابل اختصاصی این برند حذف شود. این همچنین به این معنی است که می توانید ماوس را با هر کابل USB-C که در اطراف خود دارید شارژ کنید. لاجیتک G Pro X Superlight 2 نیز سبک تر از مدل قبلی خود است و وزن آن تنها 60 گرم است . همچنین این ماوس دارای سوئیچ های LIGHTFORCE Hybird جدید، به علاوه سنسور HERO 2 جدید است که بیش از 500 اینچ در ثانیه و حداکثر حساسیت 32000 DPI را ردیابی می کند.  در مورد عمر باتری،Logitech G Pro X Superlight 2  دارای عمر باتری 95 ساعت است که نسبت به Superlight اصلی 70 ساعت بیشتر است.

 


لاجیتک از جدیدترین کیبورد گیمینگ بی‌سیم خود با نرخ نمونه برداری 1000 هرتز رونمایی کردپخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل | فروشگاه پخش سیما شیراز9/7/2023برند Logitech که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعال است به تازگی از کیبورد جدید گیمینگ خود... برند Logitech که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعال است به تازگی از کیبورد جدید گیمینگ خود با نام G Pro X TKL Lightspeed رونمایی کرده است. این کیبورد قرار است با سه رنگ سوییچ مکانیکی به‌همراه ماوس جدید G Pro X Superlight 2 عرضه شده و با قیمت 199 دلار به‌ فروش برسد.مشخص است که Logitech G Pro X Superlight 2 جانشین مستقیم Pro X Superlight شده و از نظر به‌ روزرسانی‌های ویژگی‌های فیزیکی، ماوس جدید اکنون می‌تواند با یک پورت USB-C بهتر و راحتتر شارژ شود و از پورت شارژ microUSB و طراحی کابل اختصاصی این برند حذف شود. این همچنین به این معنی است که می توانید ماوس را با هر کابل USB-C که در اطراف خود دارید شارژ کنید. لاجیتک G Pro X Superlight 2 نیز سبک تر از مدل قبلی خود است و وزن آن تنها 60 گرم است . همچنین این ماوس دارای سوئیچ های LIGHTFORCE Hybird جدید، به علاوه سنسور HERO 2 جدید است که بیش از 500 اینچ در ثانیه و حداکثر حساسیت 32000 DPI را ردیابی می کند.  در مورد عمر باتری،Logitech G Pro X Superlight 2  دارای عمر باتری 95 ساعت است که نسبت به Superlight اصلی 70 ساعت بیشتر است. 5.0

ارتباط با ما

خرید حضوری : شیراز چهارراه خیرات پاساژ توحید طبقه فوقانی فروشگاه پخش سیما 32326724 071

امور مربوط به خرید آنلاین : 32361585 - 32361386 - 071

راهنمایی جهت خرید عمده : 09036831615

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

فروشگاه پخش سیما

پخش سیما فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ به صورت عمده و خرد آغاز نموده است . مجموعه پخش سیما با اخذ نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی سعی در کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتریان خود دارد . پخش سیما فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1396 راه اندازی کرده که سهولت در امر خرید و کم شدن هزینه آمد و شد را برای خریداران فراهم کرده است.

logo-samandehi

تمام حقوق برای فروشگاه سیماپیسی محفوظ می باشد   فروشگاه لوازی دیجیتالی  و کامپیوتری سیما پی سی |